تغییر جیمیل ثبت شده در بازی کلش اف کلنز

تغییر جیمیل ثبت شده در بازی کلش اف کلنز

تغییر ایمیل سینک شده به بازی، یکی از سوال های کاربران بازی هست.افراد زیادی هستند که می خواهند اپل آیدی یا ایمیل سینک شده به بازیشون رو تغییر بدهند ولی نمی دانند که باید برای این کار چه کار کنند.
ما در این مطلب، آموزش تصویری تغییر ایمیل سینک شده به بازی کلش آف کلنز رو برای شما قرار دادیم.
امیدواریم که خوشتون بیاد.

برای تغییر ایمیل سینک شده به بازی، مراحل زیر را طی کنید.
1. وارد بازی شوید و به قسمت تنظیمات (Setting) set بشوید.

2. وارد قسمت کمک و پشتیبانی (Help and support) شوید.
help-and-support-coc

3. در آپدیت جدید ، گزینه ارسال ایمیل برداشته شده است.
برای ارسال ایمیل به سوپرسل در قسمت جستوجو ،کلمه mail را جستوجو کنید. همان طور که در عکس میبینید گزینه ای به نام (Contact us) وجود دارد و وارد قسمت Contact us شوید.
IMG-20150418-WA0001
همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید، گزینه ارسال ایمیل نیست. اما در عکس زیر باید مراحل 3 را که گفتیم انجام دهید.
IMG-20150418-WA0002

4. مطلب زیر را در بخش پیام بنویسید.

Hello . i’m working for majestic and using the email of this company for playing clash of clans .but i am going to leave it to work in a new one . after i leave , my email will obviously be removed, so i want you to change my email that synced to clash of clans to a new one

Thanks
change-email-clash-of-clans - Copy
همچنین نام خود و ایمیل خودتان را در بخش مشخص شده وارد کنید.(نام شخصی خود به انگلیسی)

5. منتظر پاسخ ایمیل خود از شرکت سوپرسل باشید.

موفق باشید.

منبع :ایران کلش

اگر سوالی دارید، می توانید در قسمت نظر بیان کنید.

7 دیدگاه

  1. سلام سوپرسل برام پیام زیر رو فرستاده لطفا بگین چکار کنم
    ,

    I understand that you are frustrated with this issue and I am sorry for your inconveniences. Please, allow me to help you by linking your desired Google account with your village in case you are having trouble with it. However, in order to do so, all I need is the numeric Google account ID of your desired Google account that you want to link with your village.

    In order to recover your numeric ID, kindly log in with the Google account that you want on your village on your browser. As soon you log there, on your address bar it will show like this :

    “https://plus.google.com/ LONG-SERIES-OF-NUMBERS-HERE /”

    We require this LONG-SERIES-OF-NUMBERS-HERE part of your Google ID. Once you provide us with it, we will straight away link it to your village and you will be able to load your village with your desired Google account.

    I hope to hear back from you soon.

  2. Hi Mohammad rahimi,

    Thank you for your message.

    You can try to recall when you started playing the account like the season, month or when you downloaded the game to play using your Google+ id.
    You can also recall how you came to know about the game and decided to download and play the game. These things will help you to remember when
    you created the village or started playing the village.

    I’m sorry to say that the information you provided did not match in our records. If you should remember the near by creation month, do not hesitate to contact me again and I will be more than happy to check further. But until then I cannot help to recover your village.

    I hope we will hear from you soon!

    Have a great day and Clash on!

    1. سلام.
      اینو نوشته:
      سعی کنید یادتون بیاد کی بازی رو دانلود کردید چ ماهی و یا چ فصلی بوده و … که با توجه به اینها بتونید تاریخ ایجاد اکانتتون رو حدس بزنید.متاسفانه اطلاعاتی که دادید با سوابقی که ما داریم منطبق نیست متاسفانه تا زمانی که نتونید بگید کی دهکده تون رو ایجاد کردید نمیتونیم کمکی بکنیم.
      زمانی که به یاد اوردید دوباره با ما تماس بگیرید.
      ما هم که مترجم شدیم دیگه 🙁

  3. ممنون از پاسختون.براش پیام فرستادم دوباره پیام زیر رو فرستاد.لطفا راهنمایی کنید
    Hey ,

    Thanks for contacting us.

    We will be proceeding with the ban now. We will get back to you as soon as the ban period gets over. The ban period is 48 hours. Do not send multiple messages regarding the same issue.

    Kindly have a patience.

    Clash On

  4. سلام.درخواست تغییر ایمیل دادم وسوپر سل پیام زی رو برام فرستاده.لطفا بگید چکار کنم.
    Hi Chief,

    Thanks for reaching out to us.

    If that’s the case, then please be informed that there are some suspicious activity in your village. I will assist you in safeguarding your village by locking the village and you can use the code provided by us in order to recover the same.

    Before proceeding, we want to make sure that any compromised account gets to its original owner. In this case, we will still run a verification process to determine the ownership, in two steps.

    1. If you have not yet changed your Google Play (Android) and Game Center (iOS) passwords, do it NOW, and use secure passwords. It’s absolutely necessary to prevent third-party access in the future.
    2. We will need to ban this account for a short period, but not before you confirm and approve of this. After the ban is over, if we have not received any other requests for the concerned account, then we will proceed with the recovering process. This should make it safe from any unauthorized access.

    Please reply after you have changed your passwords, and to let me know that we may proceed with the ban. I would like to thank you for your patience in this case. As soon as we can confirm the ownership we will inform you.

    Remember: never, ever share your login information with anyone, no matter how good their intentions may seem.

    Best regards

    1. نوشته فعالیت های مشکوکی در اکانت شما صورت گرفته بدین منظور برای بالا بردن امنیت اکانت و بدست گیری ان پسورد گوگل پلی (اندروید) یا گیم سنتر (ای او اس ) رو تغییر بدید بعد از اون ما مدتی اکانت شما رو بن میکنیم تا مطمئن بشیم کس دیگری به اون وصل نمیشود.
      لطفا پس از تغییر پسورد با ما دوباره تماس بگیرید برای ادامه مراحل. توجه داشته باشید به هیچ عنوان پسورد خود را به کسی ندهید.
      موفق باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *